دانلود خلاصه کتاب زبان تخصصی مدیریت بازاریابی + تست pdf
خلاصه کتاب زبان تخصصی مدیریت بازاریابی
تاليف میرزا حسن حسینی - شهرام جنابی
از انتشارات پیام نور
فارسی - انگلیسی
خلاصه کتاب زبان تخصصی مدیریت بازاریابی میرزا حسن حسینی-شهرام جنابی +تست
همرا بیش از 150 تست همراه با کلید
******
جامع + کامل +خلاصه+ کاربردی
******
معرفی اجمالی:
خلاصه کتاب کتاب زبان تخصصی مدیریت بازاریابی میرزا حسن حسینی-شهرام جنابی به همراه نمونه سوالات تستی با پاسخنامهpdf
این فایل، خلاصه کتاب کتاب زبان تخصصی مدیریت بازاریابی میرزا حسن حسینی-شهرام جنابی به همراه نمونه سوالات تستی امتحانی است که فصول این کتاب را به بیان زیر در حجم 55 صفحه خلاصه کرده است.
فصل اول: بازاریابی
فصل دوم: IMC
فصل سوم:دلایل اهمیت روز افزونIMC
فصل چهارم: آمیزه ترویجی« بازاریابی، ترویج فروش، تبلیغات، روابط عمومی و فروش شخصی» ابزارهای برایIMC
فصل پنجم: آمیزه ترویجی« بازاریابی، ترویج فروش، تبلیغات، روابط عمومی و فروش شخصی» ابزارهای برایIMC
فصل ششم:IMC مستلزم تماس های مخاطب است
فصل هفتم: تحلیل موقعیت برنامه ترویجی
فصل هشتم:تحلیل فرآیند ارتباطات
فصل نهم: استراتژی بازاریابی و تحلیل آن
فصل دهم: انتخاب بازار هدف
فصل یازدهم: بخش بندی بازار
فصل دوازدهم: موقعیت یابی بازار
فصل سیزدهم: طراحی برنامه ریزی بازاریابی
فصل چهاردهم:استراتژی های برنده به عنوان یک ماموریت بین المللی
فصل پانزدهم: طراحی کانال بین المللی
فصل شانزدهم: صادرات و لجستیک
حجم فایل:
1.22MB
مبلغ واقعی 58,500 تومان 11% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 52,065 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا