دانلود خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات pdf
خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات
نوشته دکتر محمود محمدیان
___________________
خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمود محمدیان
نکات مهم، کلیدی
معرفی اجمالی:
خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمود محمدیانpdf
این فایل، خلاصه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمود محمدیان pdf است که فصول این کتاب را در حجم 35 صفحه به بیان زیر خلاصه کرده است. مخفی نماند که این کتاب به عنوان منبع درسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد معرفی می شود و ضمناً در آزمون ورودی برخی از دانشگاه ها نظیر دانشکده ارتباطات صدا و سیما به عنوان منبع آزمون معرفی می شود.
فصل اول تاریخچه تبلیغات در جهان و ایران
فصل دوم از دریاچه تبلیغات تا اقیانوس بازاریابی
فصل سوم اهداف تبلیغ
فصل چهارم بودجه بندی تبلیغات
فصل پنجم پیام تبلیغ
فصل ششم رسانه
فصل هفتم ارزیابی اثربخشی تبلیغات
فصل هشتم کج روی ها و انحرافات در تبلیغ
مبلغ واقعی 70,000 تومان 15% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 59,500 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا