دانلود خلاصه کتاب مدیریت برند pdf
خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل)
نویسندگان: تیلده هدینگ ،شارلوت اف.کنادتز،موگنزبجیر
ترجمه دکترحسین نوروزی ،لیلا غلامی
__________________________
خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل) نوشته تیلده هدینگ ،شارلوت اف.کنادتز،موگنزبجیر، ترجمه دکترحسین نوروزی ،لیلا غلامی
نکات مهم و کلیدی
معرفی اجمالی:
خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل) نوشته تیلده هدینگ ،شارلوت اف.کنادتز،موگنزبجیر، ترجمه دکترحسین نوروزی ،لیلا غلامیpdf
این فایل، خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل) نوشته تیلده هدینگ ،شارلوت اف.کنادتز،موگنزبجیر، ترجمه دکترحسین نوروزی ،لیلا غلامیpdf است که فصول این کتاب [غیر فصل 11] را در حجم 44 صفحه به صورت کامل و جامع به بیان زیر خلاصه کرده است.
فصل اول:م فهوم برند
فصل دوم: اصطلاحات کلیدی در مدیریت برند
فصل سوم: چشم انداز:مدیریت برند
فصل چهارم :رویکرد اقتصادی
فصل پنجم : رویکرد هویتی
فصل ششم :رویکرد مشتری محور
فصل هفتم :رویکرد شخصیتی
فصل هشتم : رویکرد رابطه ای
فصل نهم :رویکرد انجمنی
فصل دهم :رویکرد فرهنگی
مفهوم برند :
طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا ؛مارک ؛برند ؛ نمانام یا نشان تجاری مشخص کننده ی خدمات یا فروشنده ی محصولی خاص که آنرا از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میکند.
برند برداشت افراد از یک نام است.
گاها برندی برای یک محصول یا خدمات حتی چنان معروف و زبان زد میشود که ممکن است اصلا خود محصول را صرفا با همان برند بشناسند. مثلا برند شامپو به عنوان شوینده موی سر تعریف برند در هر رویکرد متفاوت خواهد بود . بستگی دارد با چه زاویه و از چه جنبه ای بخواهیم برند را تعریف کنیم.
مبلغ واقعی 68,500 تومان 5% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 65,075 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا