فروشگاه یاوران فورکیا ارائه دهنده خلاصه کتب دانشجویی و حوزوی خلاصه کتاب در اکثر رشته ها خلاصه جامع و کامل و روان ( خرید خلاصه های تولیدی شما با قیمت مناسب ) قبول بنر تبلیغاتی در اسلایدر سایت با هزینه پایین

محل لوگو

رشته انسان شناسی

رشته هنر

رشته کشاورزی

رشته الکترونیک

رشته های عمومی

رشته تربیت بدنی

رشته فناوری

رشته مهندسی کامپیوتر

رشته مهندسی

رشته مکانیک

رشته مهندسی شیمی

رشته فیزیک

رشته الهیات

رشته گیاه شناسی

رشته ادبیات

رشته تحقیق

رشته بازاریابی

رشته برق

رشته‌ی حقوق

رشته‌ی فلسفه

رشته‌ی تاریخ

رشته‌ی کلام

رشته‌ی ادیان

رشته‌ی اقتصاد

رشته‌ی پزشکی

رشته‌ی مدیریت

رشته‌ی اخلاق

رشته‌ی تفسیر

رشته‌ی زمین شناسی

رشته‌ی زیست‌شناسی

رشته‌ی فقه و حقوق

رشته‌ی مشاوره

رشته‌ی علوم ارتباطالت

رشته‌ی علوم تربیتی

رشته‌ی علوم سیاسی

رشته‌ی جامعه شناسی

رشته‌ی مهندسی شهرسازی

رشته‌ی علوم قرانی و حدیث

رشته‌ی کار با کودک

رشته زبان انگلیسی

رشته‌ی فن خطابه

رشته علوم تجاری

رشته‌ی ریاضی

رشته‌ی کامپیوتر

رشته حسابداری

سوالات استخدامی

علوم حوزوی

پایان نامه

کسب و کار

کتب دانشگاهی

فرهنگ لغت

سبک زندگی

علوم غریبه

متفرقه

روابط زناشویی

اندرویدکده

کلام

حوزه

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 316
  • بازدید دیروز : 607
  • بازدید کل : 2726466

دانلود خلاصه کتاب مدیریت برند pdf


دانلود خلاصه کتاب مدیریت برند pdf

 

دانلود خلاصه کتاب مدیریت برند pdf

خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل)

نویسندگان: تیلده هدینگ ،شارلوت اف.کنادتز،موگنزبجیر

ترجمه دکترحسین نوروزی ،لیلا غلامی

__________________________

 

 

خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل) نوشته تیلده هدینگ ،شارلوت اف.کنادتز،موگنزبجیر، ترجمه دکترحسین نوروزی ،لیلا غلامی

نکات مهم و کلیدی

 

 

yavaranfile

 

 

http://www.yavaranfile.ir

معرفی اجمالی:

خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل) نوشته تیلده هدینگ ،شارلوت اف.کنادتز،موگنزبجیر، ترجمه دکترحسین نوروزی ،لیلا غلامیpdf

این فایل، خلاصه کتاب مدیریت برند(پژوهش ،تئوری و عمل) نوشته تیلده هدینگ ،شارلوت اف.کنادتز،موگنزبجیر، ترجمه دکترحسین نوروزی ،لیلا غلامیpdf است که فصول این کتاب [غیر فصل 11] را در حجم 44 صفحه به صورت کامل و جامع به بیان زیر خلاصه کرده است.

 

فصل اول:م فهوم برند

فصل دوم: اصطلاحات کلیدی در مدیریت برند

فصل سوم: چشم انداز:مدیریت برند

فصل چهارم :رویکرد اقتصادی

فصل پنجم : رویکرد هویتی

فصل ششم :رویکرد مشتری محور

فصل هفتم :رویکرد شخصیتی

فصل هشتم : رویکرد رابطه ای

فصل نهم :رویکرد انجمنی

فصل دهم :رویکرد فرهنگی

 

مفهوم برند :

طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا ؛مارک ؛برند ؛ نمانام یا نشان تجاری مشخص کننده ی خدمات یا فروشنده ی محصولی خاص که آنرا از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز میکند.

برند برداشت افراد از یک نام است.

گاها برندی برای یک محصول یا خدمات حتی چنان معروف و زبان زد میشود که ممکن است اصلا خود محصول را صرفا با همان برند بشناسند. مثلا برند شامپو به عنوان شوینده موی سر تعریف برند در هر رویکرد متفاوت خواهد بود . بستگی دارد با چه زاویه و از چه جنبه ای بخواهیم برند را تعریف کنیم.

 

 

 

 

 

فروشگاه دانشجویی یاوران فایل

فروشگاه دانشجویی یاوران فایل


مبلغ واقعی 58,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 55,575 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 933

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فروشگاه اینترنتی یاوران فایل - خرید ایمن و راحت .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما