دانلود خلاصه کتاب موانع رشد برند pdf
خلاصه کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آنها
نویسندگان: رالف کروگر - آندریاس اشتومف
ترجمه محمدحسین بیرامی
انتشارات دنیای اقتصاد
__________________________
خلاصه کتاب موانع رشد برند، رالف کروگر و آندریاس اشتومف
نکات مهم و کلیدی
معرفی اجمالی:
خلاصه کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آنها نوشته ی رالف کروگر - آندریاس اشتومف ترجمه محمدحسین بیرامیpdf
این فایل، کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آنها نوشته ی رالف کروگر - آندریاس اشتومف ترجمه محمدحسین بیرامیpdf است که فصول این کتاب را در حجم 18 صفحه به صورت کامل و جامع به بیان زیر خلاصه کرده است.
فصل اول:دنیای شگفت انگیز برندهای رو به رشد
فصل دوم: دستیابی به رشد حتی طی یک بحران
فصل سوم :شناسایی موانع رشد
فصل چهارم:درک موانع رشد
فصل پنجم:موانع واقعی در مقابل موانع ادراکی
مدیریت برند به مثابه تقویت کننده رشد شرکت
«موانع رشد برند: شناسایی و درک موانع و غلبه بر آنها» نویسنده رالف کروگر و آندریاس اشتومف است.
برای یک شرکت یا برندش تنها سه راه وجود دارد: رو به بالا(رشد)؛ رو به پایین (افول)؛ نه این و نه آن (رکود) و تنها یک راه همه افراد درگیر، بهویژه مالکان و سهامداران را راضی میکند: رفتن به بالا، یعنی دستیابی به رشد. از جنبه نظری، رشد محدودیتی ندارد - همواره میتوانید به رشد خود ادامه دهید. حتی در دورههای سخت اقتصادی، نیاز دارید برای رشد تلاش کنید، زیرا دیر یا زود، از همه هزینههایی که قابل کاستن بوده است، کاستهاید. تنها اهرم دیگر که میتوان با آن به سود افزود، رشد است. پس مهمترین کار استفاده از آن اهرم و ایجاد رشد جدید است - بهویژه با کمک برندتان.
مبلغ واقعی 60,000 تومان 15% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 51,000 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا