فروشگاه یاوران فورکیا ارائه دهنده خلاصه کتب دانشجویی و حوزوی خلاصه کتاب در اکثر رشته ها خلاصه جامع و کامل و روان ( خرید خلاصه های تولیدی شما با قیمت مناسب ) قبول بنر تبلیغاتی در اسلایدر سایت با هزینه پایین

محل لوگو

رشته انسان شناسی

رشته هنر

رشته کشاورزی

رشته الکترونیک

رشته های عمومی

رشته تربیت بدنی

رشته فناوری

رشته مهندسی کامپیوتر

رشته مهندسی

رشته مکانیک

رشته مهندسی شیمی

رشته فیزیک

رشته الهیات

رشته گیاه شناسی

رشته ادبیات

رشته تحقیق

رشته بازاریابی

رشته برق

رشته‌ی حقوق

رشته‌ی فلسفه

رشته‌ی تاریخ

رشته‌ی کلام

رشته‌ی ادیان

رشته‌ی اقتصاد

رشته‌ی پزشکی

رشته‌ی مدیریت

رشته‌ی اخلاق

رشته‌ی تفسیر

رشته‌ی زمین شناسی

رشته‌ی زیست‌شناسی

رشته‌ی فقه و حقوق

رشته‌ی مشاوره

رشته‌ی علوم ارتباطالت

رشته‌ی علوم تربیتی

رشته‌ی علوم سیاسی

رشته‌ی جامعه شناسی

رشته‌ی مهندسی شهرسازی

رشته‌ی علوم قرانی و حدیث

رشته‌ی کار با کودک

رشته زبان انگلیسی

رشته‌ی فن خطابه

رشته علوم تجاری

رشته‌ی ریاضی

رشته‌ی کامپیوتر

رشته حسابداری

سوالات استخدامی

علوم حوزوی

پایان نامه

کسب و کار

کتب دانشگاهی

فرهنگ لغت

سبک زندگی

علوم غریبه

متفرقه

روابط زناشویی

اندرویدکده

کلام

حوزه

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1078
  • بازدید دیروز : 607
  • بازدید کل : 2727228

دانلود خلاصه کتاب موانع رشد برند pdf


دانلود خلاصه کتاب موانع رشد برند pdf

 

دانلود خلاصه کتاب موانع رشد برند pdf

خلاصه کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها

نویسندگان: رالف کروگر - آندریاس اشتومف

ترجمه محمدحسین بیرامی

انتشارات دنیای اقتصاد

__________________________

 

خلاصه کتاب موانع رشد برند، رالف کروگر و آندریاس اشتومف

نکات مهم و کلیدی

 

 

yavaranfile

 

http://www.yavaranfile.ir

معرفی اجمالی:

خلاصه کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها نوشته ی رالف کروگر - آندریاس اشتومف ترجمه محمدحسین بیرامیpdf

این فایل، کتاب موانع رشد برند ؛ شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها نوشته ی رالف کروگر - آندریاس اشتومف ترجمه محمدحسین بیرامیpdf است که فصول این کتاب را در حجم 18 صفحه به صورت کامل و جامع به بیان زیر خلاصه کرده است.

 

فصل اول:دنیای شگفت انگیز برندهای رو به رشد

فصل دوم: دستیابی به رشد حتی طی یک بحران

فصل سوم :شناسایی موانع رشد

فصل چهارم:درک موانع رشد

فصل پنجم:موانع واقعی در مقابل موانع ادراکی

 

مدیریت برند به مثابه تقویت کننده رشد شرکت

«موانع رشد برند: شناسایی و درک موانع و غلبه بر آن‌ها» نویسنده رالف کروگر و آندریاس اشتومف است.

برای یک شرکت یا برندش تنها سه راه وجود دارد: رو به بالا(رشد)؛ رو به پایین (افول)؛ نه این و نه آن (رکود) و تنها یک راه همه افراد درگیر، به‌ویژه مالکان و سهامداران را راضی می‌کند: رفتن به بالا، یعنی دستیابی به رشد. از جنبه نظری، رشد محدودیتی ندارد - همواره می‌توانید به رشد خود ادامه دهید. حتی در دوره‌های سخت اقتصادی، نیاز دارید برای رشد تلاش کنید، زیرا دیر یا زود، از همه هزینه‌هایی که قابل کاستن بوده است، کاسته‌اید. تنها اهرم دیگر که می‌توان با آن به سود افزود، رشد است. پس مهم‌ترین کار استفاده از آن اهرم و ایجاد رشد جدید است - به‌ویژه با کمک برندتان.

 

 

 

 

 

 

فروشگاه دانشجویی یاوران فایل

فروشگاه دانشجویی یاوران فایل


مبلغ واقعی 60,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 51,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 445

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فروشگاه اینترنتی یاوران فایل - خرید ایمن و راحت .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما