دانلود خلاصه کتاب اطلس برند pdf
خلاصه کتاب اطلس برند
نویسندگان: آلینا ویلر- ژوئل کتز
ترجمه محمد طاهر دنگ کوه
انتشارات نیاز دانش
__________________________
خلاصه کتاب اطلس برند تالیف آلینا ویلر- ژوئل کتز ترجمه محمد طاهر دنگ کوه
نکات مهم و کلیدی
معرفی اجمالی:
خلاصه کتاب اطلس برند تالیف آلینا ویلر- ژوئل کتز ترجمه محمد طاهر دنگ کوه pdf
این فایل، خلاصه کتاب اطلس برند تالیف آلینا ویلر- ژوئل کتز ترجمه محمد طاهر دنگ کوه pdf است که فصول این کتاب را در حجم 10صفحه به صورت کامل و جامع به بیان زیر خلاصه کرده است.
فصل اول پویایی
فصل دوم اصول و مبانی برند
فصل سوم مدیریت برند
فصل چهارم جزئیات
چرا اطلس برند؟
برند ارزنده ترین و گرانبهاترین یک سازمان تلقی می گردد و این وظیفه مدیران است تا این سرمایه ناملموس را در راستای دستیابی به نتایج ملموس مدیریت کنند. آنها از سوی پذیرای پویایی بازار میشود و از سوی دیگر پایبند اصول و قواعد برند سازی باقی می مانند.
اطلس برند سه هدف را دنبال می کند:
ایجاز: خلاصه کردن ایده های مرتبط و ضرورت تفکراتی که در پس ماهیت برند وجود دارد.
ترکیب: دریافت بهترین اندیشه و انجام بهترین اقدامات در فرآیند برند سازی با بهره گیری از اندیشه مدیران و متخصصان. تلفیق اصول و مبانی برند و پویایی بازار
وضوح: توضیح برند با بیان ساده و بی پرده. ایجاد بستری برای دسترسی به نافذترین اندیشه ممکن . ترکیب واژه ها و تصاویر با هدف انتقال جنبه های برجسته برند.
مبلغ واقعی 55,700 تومان 15% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 47,345 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا