فروشگاه یاوران فورکیا ارائه دهنده خلاصه کتب دانشجویی و حوزوی خلاصه کتاب در اکثر رشته ها خلاصه جامع و کامل و روان ( خرید خلاصه های تولیدی شما با قیمت مناسب ) قبول بنر تبلیغاتی در اسلایدر سایت با هزینه پایین

محل لوگو

رشته انسان شناسی

رشته هنر

رشته کشاورزی

رشته الکترونیک

رشته های عمومی

رشته تربیت بدنی

رشته فناوری

رشته مهندسی کامپیوتر

رشته مهندسی

رشته مکانیک

رشته مهندسی شیمی

رشته فیزیک

رشته الهیات

رشته گیاه شناسی

رشته ادبیات

رشته تحقیق

رشته بازاریابی

رشته برق

رشته‌ی حقوق

رشته‌ی فلسفه

رشته‌ی تاریخ

رشته‌ی کلام

رشته‌ی ادیان

رشته‌ی اقتصاد

رشته‌ی پزشکی

رشته‌ی مدیریت

رشته‌ی اخلاق

رشته‌ی تفسیر

رشته‌ی زمین شناسی

رشته‌ی زیست‌شناسی

رشته‌ی فقه و حقوق

رشته‌ی مشاوره

رشته‌ی علوم ارتباطالت

رشته‌ی علوم تربیتی

رشته‌ی علوم سیاسی

رشته‌ی جامعه شناسی

رشته‌ی مهندسی شهرسازی

رشته‌ی علوم قرانی و حدیث

رشته‌ی کار با کودک

رشته زبان انگلیسی

رشته‌ی فن خطابه

رشته علوم تجاری

رشته‌ی ریاضی

رشته‌ی کامپیوتر

رشته حسابداری

سوالات استخدامی

علوم حوزوی

پایان نامه

کسب و کار

کتب دانشگاهی

فرهنگ لغت

سبک زندگی

علوم غریبه

متفرقه

روابط زناشویی

اندرویدکده

کلام

حوزه

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1024
  • بازدید دیروز : 679
  • بازدید کل : 2737504

دانلود خلاصه کتاب اطلس برند pdf


دانلود خلاصه کتاب اطلس برند pdf

دانلود خلاصه کتاب اطلس برند pdf

خلاصه کتاب اطلس برند

نویسندگان: آلینا ویلر- ژوئل کتز

ترجمه محمد طاهر دنگ کوه

انتشارات نیاز دانش

__________________________

 

خلاصه کتاب اطلس برند تالیف آلینا ویلر- ژوئل کتز ترجمه محمد طاهر دنگ کوه

نکات مهم و کلیدی

 

 

yavaranfile

 

 

http://www.yavaranfile.ir

معرفی اجمالی:

خلاصه کتاب اطلس برند تالیف آلینا ویلر- ژوئل کتز ترجمه محمد طاهر دنگ کوه pdf

این فایل، خلاصه کتاب اطلس برند تالیف آلینا ویلر- ژوئل کتز ترجمه محمد طاهر دنگ کوه pdf است که فصول این کتاب را در حجم 10صفحه به صورت کامل و جامع به بیان زیر خلاصه کرده است.

فصل اول پویایی

فصل دوم اصول و مبانی برند

فصل سوم مدیریت برند

فصل چهارم جزئیات

 

چرا اطلس برند؟

برند ارزنده ترین و گرانبهاترین یک سازمان تلقی می گردد و این وظیفه مدیران است تا این سرمایه ناملموس را در راستای دستیابی به نتایج ملموس مدیریت کنند. آنها از سوی پذیرای پویایی بازار می‌شود و از سوی دیگر پایبند اصول و قواعد برند سازی باقی می مانند.

اطلس برند سه هدف را دنبال می کند:

ایجاز: خلاصه کردن ایده های مرتبط و ضرورت تفکراتی که در پس ماهیت برند وجود دارد.

ترکیب: دریافت بهترین اندیشه و انجام بهترین اقدامات در فرآیند برند سازی با بهره گیری از اندیشه مدیران و متخصصان. تلفیق اصول و مبانی برند و پویایی بازار

وضوح: توضیح برند با بیان ساده و بی پرده. ایجاد بستری برای دسترسی به نافذترین اندیشه ممکن . ترکیب واژه ها و تصاویر با هدف انتقال جنبه های برجسته برند.

 

 

 

 

 

 

فروشگاه دانشجویی یاوران فایل

فروشگاه دانشجویی یاوران فایل


مبلغ واقعی 45,700 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 38,845 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 255

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فروشگاه اینترنتی یاوران فایل - خرید ایمن و راحت .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما