ياوران فایل

ياوران فایل

فروشگاه اینترنتی یاوران فایل، فروشگاهی تحقیقی، پژوهشی است که هدف از تاسیس آن، آسانی دسترسی به منابع و متون علوم اسلامی، انسانی، تجربی و... با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.یکی از وظایف یاوران فایل، تولید نرم‏ افزار، کتاب،مقاله، تحقیق، خلاصه کتاب و در زمینه‏ های مختلف علوم اسلامی، انسانی، تجربی... و مقدمات مربوط به آن به منظور تحقیق، تبلیغ و اطلاع رسانی در سطوح مختلف تخصصی و عمومی می باشد.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی)


دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی)


 

دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی)

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی)

نویسندگان: جان سی موون – میشل اس مینور

مترجمان: دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی

درفرمت ورد و پی دی اف(word - pdf)

 

__________________________

 

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) جان سی موون – میشل اس مینور ترجمه دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی

نکات مهم و کلیدی

(فایل شامل 10 فصل اول کتاب می باشد.)

 

 

yavaranfile

 

 

http://www.yavaranfile.ir

معرفی اجمالی:

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) جان سی موون – میشل اس مینور ، ترجمه دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی درفرمت ورد و پی دی اف(word - pdf)

این فایل، خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) جان سی موون – میشل اس مینور ، ترجمه دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی درفرمت ورد و پی دی اف(word - pdf) است که 10 فصل اول این کتاب را از فصول 16 گانه کتاب در حجم 64 صفحه به بیان زیر خلاصه کرده است.

فصل اول : کلیات و تعاریف

فصل دوم : رفتار مصرف کننده و مدیر بازاریابی

فصل سوم: پردازش اطلاعات: درگیری ذهنی و ادراک

فصل چهارم: پردازش اطلاعات :حافظه و یادگیری شناختی

فصل پنجم: انگیزش مصرف کننده

فصل ششم: شخصیت و روان نگاشتی

فصل هفتم: شکل گیری و تغییر باور نگرش و رفتار

فصل هشتم: ارتباطات ترغیب کننده

فصل نهم: فرایندهای تصمیم گیری مصرف کننده

فصل دهم: پس از خرید: رضایت و وفاداری

 

ناگفنه نماند که مطالعه ی رفتار مصرف کننده و داشتن درک صحیحی از آن به مدیران برای تصمیم گیری و تهیه ی مبنایی شناختی از طریق تحلیل مصرف کنندگان کمک می کند. این امر هم چنین به قانون گذاران و تنظیم کنندگان برای وضع قوانین مربوط به خرید و فروش کالا و خدمات و نیز به مصرف کنندگان در تصمیم گیری بهتر کمک می کند. نگارنده در کتاب حاضر نخست از مدل رفتار مصرف کننده، چگونگی شناخت این رفتار و استفاده از آن برای ایجاد راهبردهای بازاریابی و کمک به مدیران سازمان ها در برنامه ریزی بازارها سخن می گوید و سپس عوامل موثر بر مصرف کنندگان فردی و فرایندهای مصرف کننده از جمله پردازش اطلاعات، انگیزش، شخصیت، نگرش ها، ارتباطات ترغیب کننده و تصمیم گیری را بررسی می کند. در ادامه نیز به تاثیرگذاران محیطی که خریداران و فروشندگان را تحت تاثیر قرار می دهند، موقعیت مصرف کننده، فرهنگ ها و خرده فرهنگ ها، و رفتارهای بین المللی و میان فرهنگی اشاره می کند.

 

 

 

 

 

فروشگاه دانشجویی یاوران فایل

فروشگاه دانشجویی یاوران فایل


مبلغ واقعی 12,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 65

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

فروشگاه اینترنتی یاوران فایل - خرید ایمن و راحت .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما