دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی + تست pdf
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی
تالیف میرزا حسن حسینی- فاطمه عیدی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی
همراه نمونه سوالات تستی همراه با کلید
شامل:
تابستان 1396
نیم سال دوم 1396 - 1395
نیم سال اول 1396 - 1395
******
جامع + کامل +خلاصه+ کاربردی
******
معرفی اجمالی:
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی تالیف میرزا حسن حسینی- فاطمه عیدی +تست pdf
این فایل، خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی تالیف میرزا حسن حسینی- فاطمه عیدی به همراه نمونه سوالات تستی امتحانی با کلید (سه دوره) است که فصول این کتاب(غیر فصل 13) را به بیان زیر درحجم 130 صفحه به صورت کامل و جامع خلاصه کرده است.
- فصل اول : بازاریابی مبتنی بر ایجاد ارزش
- فصل دوم : چارچوب مدیریت بازاریابی
- فصل سوم : عصر های بازاریابی
- فصل چهارم : مدیریت محصول و نام تجاری
- فصل پنجم : مدیریت قیمت
- فصل ششم : ارتباطات و پیشبرد فروش
- فصل هفتم : کانال های توزیع
- فصل هشتم : آشنایی با بازاریابی اسلامی
- فصل نهم : مبانی اعتقادی و اخلاقی بازاریابی
- فصل دهم : مدیریت محصول حلال و نام تجاری
- فصل یازدهم : قیمت گذاری در اسلام
- فصل دوازدهم : تبلیغات در بازاریابی اسلامی
حجم فایل:
1.46MB
مبلغ واقعی 69,500 تومان 15% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 59,075 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا